Startsida / Inlägg

Gwyneth ansiktet utåt för naturliga Restorsea

av Petra Weiss
4abfd0b178ebf835_Restorsea_banner_PR1revA.jpg.xxxlarge

När skådespelerskan Gwyneth Paltrow testade nya hudvårdsmärket Restorsea blev hon så förtjust i produkterna att hon bad att få bli märkets ansikte utåt. Med sitt innehåll av bland annat laxenzymer och bruna alger är det amerikanska märket 100 procent naturligt och ska motverka rynkor och andra ålderstecken.

– Jag promotar aldrig något jag inte använder, älskar och tror på, säger stjärnan som också tydligen älskar Max Factor, Hugo Boss och Estée Lauder vars produkter hon också varit ansiktet utåt för.

Skönhetsredaktörerna
Agneta Elmegård Chanel digital adventskalender ekologisk hudvård ekologisk parfym Estée Lauder Hållbarhet L'Oréal Lancôme Lush läppstift Makeup nagellack nischparfym parfym Sephora solskydd sulfatfritt schampo The Body Shop Weleda

Agneta Elmegård ingår i juryn för The James Dysons hållbarhetspris 2020

Följ på Bloglovin

  • Tjänstgörande redaktör: Ellinor Brenning, Christoffer Glader, Jonatan Westerlind
  • Chefredaktör, vd och ansvarig utgivare: Lena K Samuelsson
  • Stf ansvarig utgivare: Martin Schori
  • Redaktionschef: Karin Schmidt
  • Besöksadress: Västra Järnvägsgatan 21, Stockholm
  • Org.nr: 556100-1123
  • Momsregistreringsnr: SE 556100-112301
  • Kontakt: förnamn.efternamn@aftonbladet.se
  • Aftonbladet Plus Kundcenter: tipsa@aftonbladet.se
  • Telefon växel: 08 725 20 00
  • FÖLJ OSS

© Aftonbladet Hierta AB